دانشکده پرستاری و مامائی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، اراک، ایران.
چکیده: (1637 مشاهده)
فرآیند آموزش به دلیل برد وسیع بانک اطلاعاتی کامپیوتر در بسیاری از رشته ها تقویت یافته و کامپیوترها به عنوان یک منبع یاددهی و یادگیری در همه سطوح آموزش برای مقاصد آموزشی کاربردهایی یافته اند. همزمان بقا گسترش کاربرد کامپیوتر در حطیه آموزش و پرورش ، آموزش با کامپیوتر در علوم پزشکی نیز توسعه یافت. از آنجا که کامپیوترهای آموزشی بر اساس نظریه های اسکینر شکل گرفته اند و تمام اصول شرطی شدن فعال در آنها به کار گرفته می شود ، تجربیات نمایانگر تاثیر انکارناپذیر آنها در تسهیل امر فراگیری می باشد.
نوع مطالعه:
مقاله مروری |
موضوع مقاله:
علوم پایه پذیرش: 1376/4/1